Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

DERDE KINDERBAL MET VERKIEZING JEUGDPRINS EN JEUGDPRINCES

Op zondag 3 februari organiseerden het Lisseweegs hof der prinsen hun 3de  carnaval-kinderbal met verkiezing van jeugdprins en jeugdprinces in de 'Lisblomme'. We mogen zeggen dat deze derde editie terug geslaagd was en dat de aanwezige kinderen samen met ouders, familie en vrienden genoten hebben van deze namiddag. Op het programma stonden tevens leuke spelletjes, gepresenteerd door de clowns 'Tita & Tata' vertolkd door Joyce en Angelique. Als laatst werden dan de jeugdprins en -princes getrokken door de 'Keizer Boet' en Keizerin 'Dulle Schieve'.
De titel van jeugdprins gaat dit jaar naar 'Frederik Wytgeers'(voor de 2de maal) en 'Hayley Boterman' wordt Jeugdprinces.
Beiden gaan natuurlijk het carnavalgebeuren van dichtbij meemaken met het Lisseweegs hof der prinsen en carnavalvereniging Orde van de Pret.

Een beeldverslag.......KLIK HIER of wel.........HIER!

TWEEDE KINDERBAL MET VERKIEZING JEUGDPRINS EN JEUGDPRINCES

Op zaterdag 20 februari organiseerden het Lisseweegs hof der prinsen en de Orde van de Pret hun 2de  carnaval-kinderbal met verkiezing van jeugdprins en jeugdprinces in de Regenboog. We mogen zeggen dat deze tweede editie terug geslaagd was en dat de aanwezige kinderen samen met ouders, familie en vrienden genoten hebben van deze namiddag. Op het programma stonden tevens leuke spelletjes, gepresenteerd door de clowns 'Tita & Tata' vertolkd door Joyce en Angelique. Als laatst werden dan de jeugdprins en -princes getrokken door de 'Keizer Boet' en Keizerin 'Dulle Schieve.
De titel van jeugdprins gaat dit jaar naar 'Frederik Wytgeers' en 'Brugmans Hana' wordt Jeugdprinces.

Een beeldverslag.......KLIK HIER of wel.........HIER!

JAARLIJKS KINDERBAL

HOF DER PRINSEN

EERSTE KINDERBAL MET VERKIEZING JEUGDPRINS EN JEUGDPRINCES

Zaterdag 18 februari organiseerden het Lisseweegs hof der prinsen en de Orde van de Pret hun eerste carnaval-kinderbal met verkiezing van jeugdprins en jeugdprinces in de Regenboog. We mogen zeggen dat deze eerste editie geslaagd was en dat de aanwezige kinderen samen met ouders, familie en vrienden genoten hebben van deze namiddag. Op het programma stonden tevens leuke spelletjes, gepresenteerd door de clowns 'Tita & Tata' vertolkd door Joyce en Angelique. Als laatst werden dan de jeugdprins en -princes getrokken door de 'Keizer Boet' en Keizerin 'Dulle Schieve.
De titel van jeugdprins gaat dit jaar naar 'Jari Lauwage' en 'Elise Vandierendonck' wordt Jeugdprinces.

De clowns Tita & Tata

Enkele sfeerbeelden.................KLIK HIER!