Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

Verkiezing Prins Carnaval 2020

Prinses Steftje 1 en adjudant Casey Law met de Lisseweegse orde der Prinsen

Op vrijdag 24 januari organiseerde de onze carnavalvereniging 'Orde van de Pret' hun jaarlijks carnavalsbal in zaal 'Levensvreugde' met tevens het aftreden van de oude en het aanstellen van de nieuwe prins. Het werd een fantastische avond waarbij heel veel carnavalverenigingen en supporters van kandidaat 'Steftje 1' aanwezig waren. Eerst werd '' Thijs Nollet" alias Prins 'Neuze 1'' en z'n Roosje 'Virginie' ontdaan van hun ceremoniekledij en werd Thijs gevraagd als hij zin had om verder mee te werken met het Lisseweegs 'Hof der Prinsen' waarbij hij zonder aarzelen 'ja' op antwoordde. Later was het dan de beurt aan 'Stefanie Ackx' die enig kandidaat was voor het jaar 2020 maar nietemin zeer hard haar best heeft gedaan door promotie te maken voor ons plaatselijk carnaval op vele verschillende locaties waar een carnaval gebeuren doorging. Stefanie heeft dan ook samen met Casey Law voor leuk entertaiment gezorgd in zaal Levensvreugde voor een talrijk opgekomen carnavalspubliek.
Na de stemmentelling door Rudi van 't Lissewegenarje, Mathiass van "Orde van de Pret'en Angelique 'van het Hof der Prinsen' werd Stefanie Ackx door het Lisseweegs Hof der Prinsen aangesteld als Prinses Carnaval 'Steftje 1' van Lissewege 2020. Zij wordt bijgestaan door haar adjudant 'Casey Law'. Prinses Steftje 1' en adjudant Casey beloven alvast dat het een spetterend carnavalsjaar zal worden!

Enkele sfeerbeelden..........................KLIK HIER!