Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

Verkiezing Prins carnaval 2019

Op vrijdag 1 februari organiseerde de onze carnavalvereniging 'Orde van de Pret' hun jaarlijks carnavalsbal in zaal 'Levensvreugde' met tevens het aftreden van de oude en het aanstellen van de nieuwe prins. Het werd een fantastische avond waarbij heel veel carnavalverenigingen en supporters van kandidaat 'Neuze 1' aanwezig waren. Eerst werd '' Dominique Wuytack alias Prins 'Fleur 1'' ontdaan van haar ceremoniekledij en werd ze gevraagd als zij zin had om verder mee te werken met het Lisseweegs 'Hof der Prinsen' waarbij Dominique zonder aarzelen 'ja' op antwoordde. Later was het dan de beurt aan 'Thijs Nollet' die enig kandidaat was voor het jaar 2019 maar nietemin zeer hard zijn best heeft gedaan door promotie te maken voor ons plaatselijk carnaval op vele verschillende locaties waar een carnaval gebeuren doorging. Thijs heeft dan ook samen met zijn vrouwtje Virginie voor leuk entertaiment gezorgd in zaal Levensvreugde voor een talrijk opgekomen carnavalspubliek.
Na de stemmentelling door Prins Carnaval van Groot-Brugge 'Danny Gezelle' werd Thijs Nollet door het Lisseweegs Hof der Prinsen aangesteld als Prins Carnaval 'Neuze 1' van Lissewege 2019. Hij wordt bijgestaan door zijn Roosje en tevens echtgenote 'Virginie Dewolf' '. 'Prins Neuze 1' en Roosje Virginie beloven alvast dat het een spetterend carnavalsjaar zal worden!

PRINS CARNAVAL VAN LISSEWEGE 'NEUZE 1 MET ZIJN ROOSJE 'VIRGINIE'

Thijs Nollet & Virginie Dewolf

Enkele sfeerbeelden.............KLIK HIER of................HIER!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kandidaat Prins Neuze 1 in aktie

.